اینجا زمانی خانه ای باصفا بود و الان پر است از دلقک های خبیث

26 09 2009

من در اطراف این خانه خالی می رقصم / ما را پاره پاره کن / تو را بیرون خواهیم کرد / فریاد و ضجه در تالارها / چرخ می خوریم و فرو می افتیم / عکس هایی که گذشته را قاب گرفته اند / پوزخند طعنه آمیز تو از پشت شیشه / این موزه پر از خاکستر است / زمانی غلغلک / اکنون خارش /اینجا زمانی خانه ای باصفا بود / و الان پر است از دلقک های خبیث / الان وقتشه که شمارش معکوس شروع بشه / من می سوزانمش / من می سوزانمش / 9، 8، 7، 6، 5، 4، 3، 2، 1، صفا / طنین صداهایی بر درهای قفل شده / خنده هایی از گذشته / من ترجیح می دهم در خیابان زندگی کنم / تا در این خاطره گرفتار اشباح / من به کارگران اثاث کشی زنگ زده ام / همچنین به خدمتکاران / ما سعی می کنیم این مکان را تطهیر کنیم / تشکم را به حیاط می کشم / فرو ریختن خانه ساخته شده از کارت های بازی / آه، من از آن در کوچک مخصوص سگ به بیرون می خزم / کلیدم دیگر این در قفل شده را باز نمی کند / پرده ها را عوض خواهم کرد / بشقاب ها را خواهم شکست / من محل جدیدی پیدا می کنم / این خراب شده را بسوزان / اینجا زمانی خانه ای باصفا بود / و الان پر است از دلقک های خبیث / الان وقتشه که شمارش معکوس شروع بشه / من می سوزانمش / من می سوزانمش

I dance around this empty house
Tear us down
Throw you out
Screaming down the halls
Spinning all around and now we fall
Pictures framing up the past
Your taunting smirk behind the glass
This museum full of ash
Once a tickle
Now a rash

This used to be a funhouse
But now it’s full of evil clowns
It’s time to start the countdown
I’m gonna burn it down down down
I’m gonna burn it down

9, 8, 7, 6 5 4, 3, 2, 1, fun

Echoes knocking on locked doors
All the laughter from before
I’d rather live out on the street
Than in this haunted memory

I’ve called the movers
Called the maids
We’ll try to exorcise this place
Drag my mattress to the yard
Crumble tumble house of cards

This used to be a funhouse
But now it’s full of evil clowns
It’s time to start the countdown
I’m gonna burn it down down down
I’m gonna burn it down

This used to be a funhouse
But now it’s full of evil clowns
It’s time to start the countdown
I’m gonna burn it down down down
I’m gonna burn it down

9, 8, 7, 6 5 4, 3, 2, 1, fun

Oh, I’m crawling through the doggy door
My key don’t fit my lock no more
I’ll change the drapes
I’ll break the plates
I’ll find a new place
Burn this fucker down

do do do do dodo do
do do do do dodo do
do do do do dodo do
do do do do dadadada
do do do do dodo do (9, 8, 7, 6 5 4, 3, 2, 1)
do do do do dodo do
do do do do dodo do
do do do do dodo doo

This used to be a funhouse
But now it’s full of evil clowns
It’s time to start the countdown
I’m gonna burn it down down down
I’m gonna burn it down

This used to be a funhouse
But now it’s full of evil clowns
It’s time to start the countdown
I’m gonna burn it down down down
I’m gonna burn it down

کارها

Information

پاسخی بگذارید

