حوزه علمیه قم وقت عمل است، یا الان یا هیچ وقت

22 12 2009

حوزه ای ها اگر تا کنون نمی دانستید که مردم به چه کسانی تعلق خاطر دارند و چه کسانی را در صف خود نمی دانند از مراسم سوگواری و ختم آیت اله منتظری به بعد در شهر قم و آنچه پس از آن اتفاق افتاد دیگر بهانه ای ندارید. الان موقع عمل شما طلبه های حوزه علمیه قم است که نشان دهید در کدام سنگر قرار دارید.

الان زمانی است که با عملکرد خود می توانید در صف مردم قرار بگیرید و با عزت و احترام و گذشت آنان مواجه شوید یا برای همیشه خود را در گورستان تاریخ دفن کنید که پیش از شما نیز بزرگتر از شما را در دل خود مدفون کرده. اکنون که چماقداران بیت رهبری و سپاه کودتاچی را از سایر نقاط کشور جمع کرده و در قم به نام مردم آن شهر به خانه آن عزیز از دست رفته و آیت اله صانعی جسارت می کنند و فریاد خشونت بارشان فضای آن شهر مذهبی را آلوده کرده است بر شماست که بجنبید که فردا خیلی دیر است. آنها می گویند کسی حق ندارد مراسم شب هفتم یا چهلم آیت اله منتظری را برگزار کند. آنها مسجد اعظم را اشغال کردند تا کسی نتواند در آنجا جمع شود.

یا شما تا مغز استخوان خود را مدیون دولت کودتا و بیت خامنه ای می دانید که در این صورت خاموش خواهید ماند و شرافتی نخواهید داشت که از آن دفاع کنید و یا اعتقاد دارید که مواجب شما از خزانه این کشور است که به همه مردم تعلق دارد و رو به سوی مردم خواهید کرد  و سردمداران کودتا از جیب پدرشان مواجب حوزه را نمی پردازند؛ یا شما آخوندهای درباری هستید که خود را سرسپرده خامنه ای و اذنابش می دانید و تنها کارکردتان دعا خواندن و روضه و مناجات است یا اینکه به عنوان اندیشمندی هستید که فقه را دنبال کرده اید تا از حق در مقابل باطل دفاع کنید.

آزمون تاریخی شما اکنون است و هیچگاه هیچ فرصتی از این بهتر برایتان فراهم نخواهد آمد. سرتان را از لاک خود بیرون بیاورید و حقیقت را ببینید که فردا خیلی دیر است. یا امروز یا هیچ وقت


کارها

Information

بیان دیدگاه