من توبه می کنم شما چطور؟

1 01 2010

روز جمعه  امامان جمعه سراسر کشور و از جمله جنتی خطیب نماز جمعه تهران به سران و هواداران جنبش سبز هشدار دادند که اگر توبه نکنید اعدام می شوید. جنتی صریحا گفت : با اینها وحدت معنی ندارد، اینها باید توبه کنند و جز توبه و یا مجازات راهی ندارند

از همین رو من از همین تریبون کوچولوی وبلاگم توبه خود را اعلام و به دیگران هم توصیه می کنم تا کارشان به اعدام ختم نشده توبه  کنند. و اما متن توبه نامه من:

من توبه می کنم که تمام این سالها فشارهای قرون وسطایی سران حاکم بر کشورم را بر خود و مردم دیارم  تحمل کردم و در مقابل تحقیر زنان و جوانان این ملک و خودم سکوت کردم. من توبه می کنم که  فکر می کردم  مردم بیش از ولایت فقیه لایق حکومت دیگری نیستند چون هیچ کاری برای تغییر آن صورت نمی دهند. من توبه می کنم که با آرمان های جوانان و زنان و مردان کشورم در تمام این سالها چندان آشنا نبودم. من توبه می کنم که به نیروی عظیم و بالنده مردم کشورم که بخش عمده ای از آنان چون پیکره ای واحد در مقابل ظلم قد علم کرده اند اعتقاد نداشتم و تصورم آن بود که همه دچار عافیت طلبی و نان به نرخ روز خوری شده اند. من توبه می کنم که با رای ندادن در دوره اول پیروزی پر از تقلب احمدی نژاد او را چهار سال بر سرنوشت کشورم مسلط کردم تا مهره چینی کودتاچیان برای آینده تکمیل شود. من توبه می کنم که نظام ولایت فقیه را چنان قدرتمند تصور می کردم که از هرگونه تغییر وضع کشورم نا امید شده بودم و عملا خود را از هر نوع مشارکت سیاسی و اجتماعی برای تغییر کنار کشیده بودم.

آری من توبه می کنم به خاطر همه سالهایی که گذشتند و من نومیدانه با تحمل دیکتاتوری و استبداد دینی و ولایت فقیه در کشورم به استمرار این نظام کمک کردم و اکنون مجازات من این است که تا پایان بخشیدن به این حکومت طالبانی ذره ای باشم در دریای خروشان مردمی که کمر به همت بسته اند تا شرایط را برای نسل های کنونی و آینده تغییر دهند. من این مجازات را به جان و دل می خرم و دیگر از اراجیف و خشونت های یاوه گویان طالبانی نمی ترسم چون می دانم که ما بیشماریم و اطمینان پیدا کرده ام که پیروزی دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. من هیچ وقت تا این حد به موفقیت مردمم  برای استقرار ایرانی آزاد و دموکراتیک امیدوار نبوده ام. آری امروز بسیار امیدوارم و از همین رو توبه می کنم.

از امامان جمعه و جماعات و مسولین دولت کودتا در خواست می کنم در اسرع وقت مجوز یک راهپیمایی آرام را برای همه ما توابین صادر کنتد تا یکصدا توبه ۷۰ میلیونی خود را به گوش جهانیان برسانیم

کارها

Information

پاسخی بگذارید

