فیلم جدید حمله به کوی دانشگاه و آن چشم های معصوم دانشجویان اسیر

23 02 2010

لحظه ای خودم را جای دانشجویان اسیری می گذارم که در این فیلم روی هم تل انبار شده اند. خون از بدن برخی جاری است. از آنها عکس می گیرند و به انها فحاشی می کنند و به آنها تعدی می کنند که رو به زمین روی آسفالت دراز بکشند. با عبارت هایی مثل سوسول و بچه قرتی تحقیرشان می کنند. هلهله ای در اطراف می گذرد تو گویی این نیروی فراوان و سراپا مسلح به باتوم و گاز اشک آور و سلاح و ماسک به پادگانی حمله کرده اند که اینگونه برای فتح خویش پای می کوبند و نعره سر می دهند. دلم برای معصومیت این دانشجویان می سوزد و آنگاه که خود را جای آنها می گذارم دنیای اطرافم را تیره و تار می بینم.

تاریکی شب نمای فیلم را بیشتر به فیلم های سیاه و سفید شبیه کرده. معمولا فیلم های سیاه و سفید عمق وحشت را چه بسا بیشتر از فیلم های رنگی به نمایش بگذارند و من در این فیلمی که نمی دانم توسط چه کسی گرفته شده و چگونه به فضای سایبر راه یافته سایه تاریک شب را بر کشورم حس می کنم؟ آیا آنها در صدد القای حس نا امیدی هستند؟ نمی دانم. نمی خواهم انتشار این فیلم را با تئوری توطئه تبیین کنم و اصلا هم به این فکر نمی کنم که هدف از انتشار آن چیست . هر چه هست عمق سایه شوم وحشت و خشونت را بر این کشور ماتم زده نمایان تر می کند.

کارها

Information

One response

25 02 2010
mah azad

چرا من ،تو و او کاری نمیکنیم؟
چرا فقط مویه میکنیم؟
زندانی میگفت وقتی تهدیدم میکردند تا ساعتی دیگرا عدم میشوم، میگفتم مگر مادرم میگذارد؟ مگر مردم نیستند میریزند و در زندان را میشکنند!!!!!!!
ما ۷۰ میلیونیم، پس کجاست فریادمان؟
گیرم ۲۰% از اونها و جیره خار و منافعشون اقتضا میکنه خفه باشند. من و تو چرا در سکوت هق هق میکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخی بگذارید

