من اعتراف می کنم، پس هستم

25 02 2012

در خبرها بود که سپاه موج جدید فشار بر روزنامه نگاران بازداشتی برای اعترافات تلویزیونی را آغاز کرده است تا اعتراف کنند که در جنگ نرم دخیلند. احمق های نظامی با همان روحیه دهه شصت و شکم های بادکرده از پول مفت نفت و قاچاق و زد و بند اقتصادی همچنان با تفکر بیمار خود همه را دشمن فرض می کنند تا خود را دوست نشان دهند. اما دوست چه کسی؟ به راستی حتی اگر شما مشتی روزنامه نگار را با زور شکنجه به اعترافات تلویزیونی بکشانید و بیایند و بگویند که بله علیه نظام به جنگ نرم متوسل شده اند، مردم با آنها همدلی بیشتری خواهند داشت یا شما؟ آیا نفرت را در چشمان خاموش مردم مشاهده نمی کنید؟ چرا هر لحظه گور خود را عمیق تر می کنید. اگر حنای اعترافات تلویزیونی شما در سی و اندی سال رنگ داشته، الان هم رنگ خواهد داشت.

حال که من دشمن توام، پس بجنگ تا من هم نرم بجنگم. اعتراف هم می کنم تا وجودم  را علیه مغز معیوب تو اثبات کنم. یقین بدان تا ظلم هست، من هستم و خواهم بود و تو خواهی رفت .

کارها

Information

پاسخی بگذارید

