تاکتیک «بِکُش و مصادره کن» تان بدجوری لو رفت؛ حماقت بعدیتان چیست؟

17 02 2011

تجربه شهادت دو معترض در روز 25 بهمن و سپس تشیع جنازه آنها توسط عوامل رژیم حاکی از به کارگیری تاکتیک نه چندان جدیدی است که به نظر می رسد تئوری پردازان رژیم کودتا این بار آن را در تظاهرات خیابانی آزموده و چه بسا در صدد استمرار آن باشند. همه اخبار پیش از شروع اعتراضات گسترده 25 بهمن حاکی از آن بود که به مزدورانشان دستور داده بودند که کسی را نکشند، اما به نظر می رسد همه اینگونه عمل نکردند و خودسر یا آگاهانه و تا آنجا که اخبار درز کرده، حداقل دو نفر را به قتل رسانده اند. اگرچه فرضیه دیگر این است که از قبل چنین حرکتی را برنامه ریزی کرده اند. در هر صورت، رژیم وحشت زده کودتا می داند که کشته شدن معترضین در خیابان ها چه هزینه سنگینی بر آنها تحمیل می کند از همین روست که بلافاصله در صدد برآمد تاکتیک خود را در مورد «صانع ژاله» دانشجوی رشته هنر بیازماید. افشاگری «قانع» برادر این شهید در صدای آمریکا که بلافاصله به دستگیری اش منجر شد  بار دیگر نشان داد که این رژیم تا کجا حاضر است برای حفظ خود پیش برود که پسرخاله سرسپرده و مزدور اطلاعاتی اش که گویی اساسا فاقد هر گونه احساس انسانی است را روانه خانه او کند تا بدون آنکه خبری از کشته شدن وی به خانواده اش بدهد عکسش را از آنها مطالبه کرده و بعد هم معلوم شد که برای صدور کارت بسیج برای وی بوده است.

در مورد «محمد مختاری» بسیجی اش نخواندند چون قافیه بدجوری لو رفت اما با راه انداختن تظاهرات دولتی برای وی مانع از آن شدند که معترضین فرصت بیابند که مراسم سوگواری وی را تبدیل به صحنه اعتراضات بعدی کنند.

اگرچه اطلاعاتی ها و سپاهیان مزدور خصم که به نظر می رسد تمام سیاست های دوران جنگ فاشیسم علیه جهان و حرامزادگی های موساد و ساواک و کاگ ب و سیا را مرور کرده باشند، از این نکته غافلند که در همیشه بر یک پاشنه نخواهد چرخید و آنها نه از هیتلر و موسولینی و استالین بزرگتر هستند و نه سیستمشان از نظام آنها هوشمندتر. فاشیست های قدیمی با تمام دک و پوز و حمایت های متحدان نیرومندشان در بسیاری از جاهای دنیا، رفتند و جز نکبت و لعن تاریخی چیزی به جای نگذاشتند؛ شما که انگشت کوچک دستان آن دیکتاتورها  و نظام های مخوفشان هم محسوب نمی شوید.

نسل جوان و آگاه امروزی با پشتیبانی نسل زخم خورده پیشین که تمام آزمون و خطاهای شما جنایتکاران را تجربه کرده به راحتی اغفال نمی شود و تاکتیک هایی از این دست آنها را خشمگین تر و عاصی تر ساخته و مصمممشان می کند که هیچ امیدی به بهبود نیست و خود نیز می دانید که شمارش معکوس مرگ رژیم خون ریزتان مدتهاست که آغاز شده. پس بتاز تا ببازی.

 


کارها

Information

بیان دیدگاه